A Madenta Fogászati Központ Kft. (a továbbiakban Szolgáltató) az alábbiak szerint vállal garanciát (jótállást):

Fix fogpótlások, korona, híd: 3 év

Fémlemezes kivehető pótlások: 2 év

Akrilát fogsorok: 1 év

Tömések: 1 év

Inlay: 3 év

Héjak: 2 év

Implantátumok: a gyártó által megadott érték

Nobel Implantátumok: élethosszig

Labor hiba esetén minden fogászati és fogtechnikai költség

 

Általános szerződési feltételek (ÁSZF) ide vonatkozó része:

(16.) A szavatosság és jótállás során a kijavítás/kicserélés helye a Szolgáltató mindenkori rendelője. A jótállás nem terjed ki más fogászat igénybevételével, vagy az utazással kapcsolatos költségek fedezésére.

(17.) Nem terjed ki a Szolgáltató jótállási kötelezettsége, illetve a Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettsége alól a következő esetekben:

  • a kezelés folyamata alatt alkalmazott ideiglenes megoldásokra (ideiglenes tömések, koronák, ragasztások, stb.)
  • koronás fogak későbbi gyökérkezelésére
  • olyan hibákra és sérülésekre, amelyek nem rendeltetésszerű használat vagy baleset, extrém erőhatás következtében jönnek létre
  • olyan hibákra és sérülésekre, amelyek megállapíthatóan abból adódnak, hogy a Megrendelő nem tartotta be a Szolgáltató utasításait
  • a Megrendelő olyan egészségromlására, és a beépített anyag ebből eredő meghibásodására, amelyet a Megrendelő életmódja, rossz szokása (pl.: fogcsikorgatás) vagy betegsége okoz.
  • a fogmű, fogpótlás elvesztése esetén
  • páciens szervezetének természetes reakcióiból eredő panaszokra (pl.: allergia), páciens szervezetének betegségeire
  • a Megrendelő az előírt kontrollvizsgálaton, és/vagy évente legalább egy ellenőrzésen nem jelenik meg
  • a Megrendelő panasza a szakma által elfogadottan, a kezelés egyik lehetséges következményeként fellépő szövődmény (pl.: gyökérkezelés szükségessége tömés vagy egyéb fogat érintő kezelés után)
  • ínyvisszahúzódás, vagy a csont leépülés, kivéve ha az bizonyítottan kizárólag a Szolgáltató hibás teljesítése miatt történt;
  • a Megrendelő a javasolt kezeléseket nem vette igénybe, a panasz a be nem fejezett kezelési sorozat eredménye, vagy nem követi a fogorvos utasításait (például nem viseli teljes lemezes fogpótlását éjjel; vagy fogvédő sín használatára vonatkozó javaslat ellenére a páciens azt nem használja)
  • a Megrendelő nem megfelelő szájhigiénéje, dohányzás, alkoholfogyasztása vagy kábítószer illetve gyógyszer abususa, mentális zavara következtében kialakuló panaszok
  • A Megrendelő számottevő súlyváltozása esetén
  • Anyagcsere betegségek (különös tekintettel a csontanyagcsere betegségeire), egyéb súlyos általános betegség (pl.: tumor, diabetes, epilepszia, osteoporosis, stb.) esetén és az azokra kapott kezelések (gyógyszerek, chemoterápia, sugárkezelés, stb.) hatásai esetén
  • A fogművek nem megfelelő gondozása, karbantartása esetén
  • balesetből vagy küzdő vagy extrém sportokból származó sérülés esetén
  • kopó alkatrészek cseréje esetén pl.: kombi pótlások rögzítő elemei
  • fogsor alábélelés, bruxizmus, progrediáló parodontitis esetén
  • altatáskor a tubus okozta sérülésekre
  • a Megrendelő a kezelés alatt, vagy a kezelést követően más szolgáltatótól vesz igénybe fogászati kezelést, vagy fogtechnikai munkát (kivéve a Szolgáltató által meghatározott partnerorvosok, szerződött klinikák)
  • ha panaszát haladéktalanul nem jelenti be, vagy ha a minőségi kifogást határidőn belül bejelenti, de a kifogás kivizsgálását, orvoslását nem teszi lehetővé, kontrollvizsgálaton, kezelésen nem jelenik meg, a fogművet nem bocsátja a Szolgáltató rendelkezésére

 

Budapest, 2020.12.07.

Madenta Fogászati Központ Kft.

Szolgáltató